CITROËN Jumper I Van (244) Alkatrész
Alkatrész — CITROËN Jumper I Van (244)
-
Típus 2.0 HDiÉv (-tól -ig): 04.2002 - 06.2006
-
Karosszéria típusaMeghajtás típusa
-
Teljesítmény [KW] 62Teljesítmény [LE] 84Henger űrtartalom (cm3) 1997Hengerek 4
-
Szelepek száma az égéskamrábanMotor típusaSebességváltó ---
-
Üzemanyag típus DízelÜzemanyag kezelés ...Fékrendszer ...
-
Típus 2.2 HDiÉv (-tól -ig): 04.2002 - 06.2006
-
Karosszéria típusaMeghajtás típusa
-
Teljesítmény [KW] 74Teljesítmény [LE] 101Henger űrtartalom (cm3) 2179Hengerek 4
-
Szelepek száma az égéskamrábanMotor típusaSebességváltó ---
-
Üzemanyag típus DízelÜzemanyag kezelés ...Fékrendszer ...
-
Típus 2.8 HDiÉv (-tól -ig): 04.2002 - 06.2006
-
Karosszéria típusaMeghajtás típusa
-
Teljesítmény [KW] 94Teljesítmény [LE] 128Henger űrtartalom (cm3) 2798Hengerek 4
-
Szelepek száma az égéskamrábanMotor típusaSebességváltó ---
-
Üzemanyag típus DízelÜzemanyag kezelés ...Fékrendszer ...
-
Típus 2.8 HDiÉv (-tól -ig): 04.2004 - 06.2006
-
Karosszéria típusaMeghajtás típusa
-
Teljesítmény [KW] 107Teljesítmény [LE] 146Henger űrtartalom (cm3) 2798Hengerek 4
-
Szelepek száma az égéskamrábanMotor típusaSebességváltó ---
-
Üzemanyag típus DízelÜzemanyag kezelés ...Fékrendszer ...
-
Típus 2.8 HDi 4x4Év (-tól -ig): 04.2002 - 06.2006
-
Karosszéria típusaMeghajtás típusa
-
Teljesítmény [KW] 94Teljesítmény [LE] 128Henger űrtartalom (cm3) 2798Hengerek 4
-
Szelepek száma az égéskamrábanMotor típusaSebességváltó ---
-
Üzemanyag típus DízelÜzemanyag kezelés ...Fékrendszer ...
-
Típus 2.0 bivalentÉv (-tól -ig): 02.2003 - 06.2006
-
Karosszéria típusaMeghajtás típusa
-
Teljesítmény [KW] 81Teljesítmény [LE] 110Henger űrtartalom (cm3) 1998Hengerek 4
-
Szelepek száma az égéskamrábanMotor típusaSebességváltó ---
-
Üzemanyag típus Benzin/Földgáz (CNG)Üzemanyag kezelés ...Fékrendszer ...
-
Típus 2.8 HDiÉv (-tól -ig): 06.2003 - 06.2006
-
Karosszéria típusaMeghajtás típusa
-
Teljesítmény [KW] 77Teljesítmény [LE] 105Henger űrtartalom (cm3) 2798Hengerek 4
-
Szelepek száma az égéskamrábanMotor típusaSebességváltó ---
-
Üzemanyag típus DízelÜzemanyag kezelés ...Fékrendszer ...
-
Típus 2.0Év (-tól -ig): 04.2002 - 06.2006
-
Karosszéria típusaMeghajtás típusa
-
Teljesítmény [KW] 81Teljesítmény [LE] 110Henger űrtartalom (cm3) 1998Hengerek 4
-
Szelepek száma az égéskamrábanMotor típusaSebességváltó ---
-
Üzemanyag típus BenzinÜzemanyag kezelés ...Fékrendszer ...
Autóalkatrészek további CITROËN JUMPER modellekhez:
Az alábbi Citroën modellekhez is:
Legkeresettebb alkatrészek CITROËN Jumper I Van (244)
CITROËN Jumper I Van (244) alkatrész katalógus
Népszerű termékek CITROËN JUMPER Dobozos (244)
A legnépszerűbb kiegészítők CITROËN Jumper I Van (244) gépkocsikhoz
CITROËN Jumper I Van (244) gépkocsik: műszaki adatok, verziók és felszereltségek
A Citroën Jumper I (244) autók 2 és 3 üléses furgonok, amelyek gyártása 2002-től egészen 2006-ig tartott. A debütálásukra az Amszterdamban megrendezett “European Road Transport Show” kínállatáson került sor. Ezeknek az autóknak az egyik fő előnyük a sokoldalú felhasználhatóság volt. A furgonok különböző tengelytáv és tető magasságú változatokban készültek. A vevők számára a gyártó összességében 20 karosszéria változatot kínált. A weboldalunkról megfizethető áron rendelhet Citroën Jumper I (244)pótalkatrészeket. Kövesse figyelemmel a promóciókat, hogy ne szalassza el a legjobb ajánlatokat.
A Citroën Jumper I (244) műszaki jellemzői
A Citroën Jumper I (244) furgonok rövid (2850 mm), közepes (3200 mm), és hosszú (3700 mm) tengelytáv változatokban készültek. Ennek megfelelően a karosszéria hossza 4749 mm, 5099 mm, vagy 5599 mm volt. A szélessége 2024 mm volt. A magassága 2150 mm, 2470 m, 2725 mm, illetve 2860 mm lehetett. A raktér egyes változatok esetében akár a 14 m3-t is elérte. A raktérhez oldalsó tolóajtók és egy hagyományos kétszárnyú hátsó ajtó révén lehetett hozzáférni.
Az első felfüggesztés MacPherson rugóstagos független, a hátsó laprugós függő felfüggesztés volt. A gépjárműnek az első tengelyénél féktárcsák, a hátsónál fékdobok voltak felszerelve. A karosszéria védve volt a korrózióval szemben.
A rakteret a vezetőfülkétől egy fém válaszfal választotta el. Ez egy speciális, a szállítmány megfigyelésére szolgáló ablakkal is el volt látva.
Fő változatok
A gyártás évei során körülbelül 10 változatot adtak ki a Citroën Jumper I (244) autóból. Ezek között benzines, dízeles, és egy gázüzemű változat is volt. Az autók elsőkerék-meghajtással vagy összkerék-meghajtással rendelkeztek.
Ezek a furgonok meglehetősen üzemanyag-takarékosak voltak, és a motorjaikat kiváló vonóerő jellemezte. Például a 29CH 2.0 HDi változat, amely 4 hengeres, turbófeltöltős és közös nyomócsöves üzemanyag-befecskendezéses rendszerrel rendelkezett, nagyjából 7.8 litert fogyasztott városon kívüli használatkor, 8.7 litert kombinált használatkor, és 10.2 litert városi használat esetén. Az erőforrás a maximális 190 Nm-es nyomatékát 1900-as percenkénti fordulatszámnál érte el. Ez még maximálisan megrakodva is megbízható indulást biztosított. A furgon akár 1115 kg rakomány szállítására is képes volt. A végsebessége pedig elérte a 130 km/h-t.
A Jumper I (244) felszereltségi szintjei
A Citroën Jumper I (244) furgonok csak a legszükségesebb felszereltséggel rendelkeztek. Viszont opcionális számos rendszer volt elérhető hozzájuk. Az autó egyebek mellett fel lehetett szerelve hidraulikus szervókormánnyal, elektromos ablakokkal, blokkolásgátló fékrendszerrel, elektromosan állítható külső visszapillantó tükrökkel, hangrendszerrel, autóklímával, vezető- és utasoldali légzsákokkal, indításgátlóval, valamint kipörgésgátló rendszerrel.