Vissza
Ország
Vissza
Autóim
-
Alkatrészek autójához
CITROËN Jumpy I MPV gépkocsik: műszaki adatok, verziók és felszereltségek
A Citroën Jumpy I (U6U) autók maximum 9 üléses kisbuszok; a gyártásuk Európában 1994-től 2006-ig tartott. Széleskörűen használatosak voltak szolgálati járműként, a rendőrség, a katonaság, és a sürgősségi szolgálatok által. Ezek az autók olyan jellemzőkkel rendelkeztek, mint az egyszerűség, a könnyű karbantartás, és az alacsony ár. Az online üzletünkben széles választékot talál az ezekhez az autókhoz készült komponensekből: például féknyergek, fékbetétek, felfüggesztés karok, és perselyek, hajtószíjak, görgők és feszítők, tengelykapcsoló elemek, motor elemek, és egyéb alkatrészek, valamint autóápolási termékek, kopóalkatrészek, és autójavításhoz szükséges szerszámok. Iratkozzon fel a hírlevelünkre, hogy elképesztően alacsony áron vásárolhasson Citroën Jumpy I (U6U) pótalkatrészeket.
A Citroën Jumpy I (U6U) műszaki jellemzői
A Citroën Jumpy I (U6U) kisbuszok kezdetben a következő méretekkel rendelkeztek: hosszúság 4440 mm, szélessége 1810 mm, magasság 1940 mm. A 2000 után gyártott autók hosszúsága 4454 mm, a szélessége 1812 mm, a magassága 1710 mm volt. A gyártó a 2004-es modellfrissítést követően különböző karosszéria kivitelű, rövid és megnövelt tengelytávú változatokban készítette a járműveket. A rövid tengelytávú autók hossza 4524 mm, a megnövelt tengelytávúaké 4922 mm volt. A hátsó ülések elrendezésétől és a számától függően a csomagtér kapacitása akár az 5000 litert is elérhette. A járművek hasmagassága 130 vagy 135 mm-es volt.
A választott változattól függően az adott autó 5, 6, 8, vagy 9 üléses kivitelű lehetett. A második és a harmadik sorban lévő ülésekhez az autó egyik, vagy mindkét oldalán lévő tolóajtók révén lehetett hozzáférni. A hátsó ajtó hagyományos kétszárnyú volt.
Az első felfüggesztés MacPherson típusú független, a hátsó laprugós függő felfüggesztés volt. A járműnek csak az első tengelyénél voltak féktárcsák felszerelve.
Fő változatok
A gyártás évei során a Citroën Jumpy I (U6U) autóból a gyártó több, mint 10 változatot adott ki. Ezek között dízeles és benzines változatok is voltak. Az összes kisbusz elsőkerék-meghajtású volt.
Az egyik legkeresettebb a 2.0 TD változat volt. Ez 4 hengeres 8 szelepes közvetlen üzemanyag-befecskendezéses, turbófeltöltős motorral volt felszerelve. Az erőforrás 110 LE-es teljesítménnyel rendelkezett és 250 Nm-es nyomatékot volt képes leadni, amit 1750-es percenkénti fordulatszámnál ért el. Az autó 14.1 másodperc alatt gyorsult fel 0-ról 100 km/h-ra. A végsebessége 165 km/h volt. A kisbusz 100 km-en 5.6 liter üzemanyagot fogyasztott városon kívüli használatkor, 6.7 litert kombinált használatkor, és 8.7 litert városban történő használat esetében. Az autó maximális terhelhetőségi 910 kg volt.
A Jumpy I (U6U) felszereltségi szintjei
A jármű belső terét a rendkívül praktikus kialakítás jellemezte. A napellenzőnek köszönhetően a fényviszonyoktól függetlenül bármikor könnyel leolvashatók voltak a műszerfal kijelzőinek értékei. A sebességváltó kar az első panelen volt elhelyezve, ami lehetővé tette egy harmadik ülés beépítését az első üléssorba. Az utastérben számos tároló rekesz volt kialakítva a kisebb tárgyak tárolásának céljára. Ami pedig a felszereltséget illeti, ehhez az autóhoz autóklíma, kihangosító szett, elektromos ablakok, autórádió, légzsákok, és egyéb felszerelések voltak elérhetőek.