Vissza
Ország
Vissza
Autóim
-
Alkatrészek autójához
HYUNDAI H-1 Van (A1) gépkocsik: műszaki adatok, verziók és felszereltségek
A Hyundai H-1 (A1) furgonokat 1997-től 2007-ig gyártották. 2004-ben modellfrissítésen estek át. A 4 ajtós autókból 3 és 6 üléses kivitelű változatok is készültek. Az autó iránt számos országban nagy volt a kereslet, és a Fülöp-szigeteken a saját osztályában ez volt a legtöbbet eladott autó 1998-ban. Az online üzletünkből a legjobb minőségű Hyundai H-1 (1997–2007) pótalkatrészeket rendelheti meg. Hatalmas választékkal rendelkezünk a különböző komponensekből: pl. ablaktörlő lapátok, gyújtógyertyák, légszűrők stb.
A Hyundai H-1 (A1) furgon műszaki jellemzői
A karosszéria szélessége 1695 mm, a hossza 4685 mm volt. A magassága 1965 vagy 2060 mm-es lehetett. A jármű terhelhetősége 1240 kg volt. A csomagtér térfogata akár 5710 literes is lehetett. Az autó a hátsó tengelynél dobfékekkel, az elsőnél tárcsafékekkel volt felszerelve. A féktárcsák szellőzetett típusúak voltak.
Fő változatok
A gyártó összességében nagyjából 10 változatot adott ki a járműből. Ezek legtöbbje dízelüzemű volt, de benzines változatok is voltak. Az autók hátsókerék-meghajtással, vagy összkerék-meghajtással rendelkeztek.
A dízelüzemű 2.5 CRDi MT RWD változat volt a legerősebb. Ennek a motorja 245 LE-s volt. A 4 hengeres erőforrás turbófeltöltővel, és közvetlen üzemanyag-befecskendezési rendszerrel volt ellátva. A 324 Nm-es maximális nyomatékát 2500-as percenkénti fordulatszámon adta le. Az autó végsebessége elérte a 154 km/h-t.
A H-1 (A1) furgon felszereltségi szintjei
Három felszereltségi szint volt a legnépszerűbb G, GL, és GLS. Még az alapváltozat, a G felszereltségi szintű is fel volt szerelve első légzsákokkal, és elektronikus fékerő-elosztóval rendelkező ABS rendszerrel. Emellett elektromos külső visszapillantó tükrökkel és elektromos oldalsó ablakokkal rendelkezett. Az autó hidraulikus szervókormánnyal felszerelt volt, és a vezetőülés deréktámasztékkal volt ellátva. Felár ellenében üvegezett hátsó ajtó is elérhető volt hozzá. A furgon kétszárnyú hátsó ajtóval, illetve felfelé nyíló hátsó ajtóval is fel lehetett szerelve. Emellett a raktérhez oldalsó tolóajtó révén is hozzá lehetett férni.
A biztonsági csomag a legmagasabb felszereltségi szint, a GLS esetében elektronikus stabilitás szabályozót (ESC) is tartalmazott a sztenderd felszereltség mellett. Az autóklíma berendezés hideg és meleg időben is kényelmes gépjármű használatot biztosított. A sofőr könnyedén be tudta állítani a kabinban az optimális hőmérsékletet.