Vissza
Ország
Vissza
Autóim
-
Alkatrészek autójához
PEUGEOT 306 Hatchback gépkocsik: műszaki adatok, verziók és felszereltségek
A Peugeot 306 (7A, 7C, N3, N5) autók 3 és 5 ajtós változatban készült középkategóriás hatchback-ek, amelyek gyártása 1993-tól 2003-ig tartott. Az üzemanyag hatékonyság, a kényelmes utastér, és a bármilyen üzemanyaggal működő motor az európai autótulajdonosok körében elismerést vívott ki számukra. Mivel a komponensek olcsók voltak, ezért az autó fenntartási költségei alacsonyak voltak. Ha az online üzletünkben vásárol Peugeot 306 (7A, 7C, N3, N5) pótalkatrészeket, akkor jelentős mértékben csökkentheti a költségeit: ugyanis számos termékünket promóciós áron kínáljuk.
A Peugeot 306 (7A, 7C, N3, N5) műszaki jellemzői
A Peugeot 306 hatchback hossza 3995 mm, a szélessége 1692 mm, a magassága 1380 mm volt. A csomagtér kapacitás 338-1446 liter közötti volt. A hasmagasság elérte a 130 mm-t. Az utastérben a sofőrt is beleértve 5 személy számára volt hely. Az 1997-es modellfrissítést követően a karosszéria méretei megváltoztak: 4030 mm, 1680 mm, és 1354 mm (hosszúság, szélesség, magasság).
Az első felfüggesztés független, MacPherson rugóstagos volt. A gömbcsuklókat a karoktól függetlenül ki lehetett cserélni, ami jelentősen csökkentette az üzemeltetési költségeket. A hátsó felfüggesztés is független volt, és karokkal, illetve torziós rudakkal volt felszerelve. Ez hathatós segítséget nyújtott a passzív hátsókerék kormányzás eléréséhez, megnövelte az irányíthatóságot és sima egyenletes vezetést biztosított.
Az első tengelynél féktárcsák voltak felszerelve. A változattól függően a hátsó tengelynél féktárcsák vagy dobfékek voltak felszerelve.
Fő változatok
A gyártási időszak egész során nagyjából 30 különféle változat készült a Peugeot 306 (7A, 7C, N3, N5) autókból. Ezek legtöbbje benzines volt. Az összes változat elsőkerék-meghajtású volt.
Az egyik leginkább kiegyensúlyozott jellemzőkkel bíró változat az XTdt 1.9 volt. A 4 hengeres 8 szelepes dízelmotor 92 LE-s teljesítménnyel rendelkezett, és 196 Nm nyomaték leadására volt képes. A motor turbófeltöltővel és intercoolerrel is fel volt szerelve. Ez a változat a 100 km/h-s sebességet 12.4 másodperc alatt érte el. A motor alacsony sebességnél kiváló vonóerővel bírt, például városban történő használatkor. Az autó végsebessége 180 km/h volt. A maximális terhelhetősége 538 kg volt. Az üzemanyag fogyasztása 100 km-en, kombinált használat esetén 6 literes volt. Ez a változat 5 fokozatú manuális sebességváltóval volt felszerelve..
A Peugeot 306 (7A, 7C, N3, N5) felszereltségi szintje
A Peugeot 306 (7A, 7C, N3, N5) hatchback autókhoz különböző felszereltségi változatok voltak biztosítottak: XN, XS, XR / XT, XSi, S16. De emellett limitált szériában kiadott változatok is voltak: Roland Garros, Gentry, és egyéb változatok.
A GTi-6 alapfelszereltségi csomagja ködlámpákat, első légzsákokat, övfeszítőkkel rendelkező biztonsági öveket, minden ülésnél fejtámlát, indításgátlót, hidraulikus szervókormányt, kulcsnélküli nyitási rendszert, autóklímát, és CD-váltót tartalmazott. Az ülések bőrrel és alcantara szövettel voltak kárpitozva, a kormánykerék és a sebességváltó kar pedig bőrrel volt bevonva. Az autó sportos jellegét remekül kihangsúlyozták a a15 colos könnyűfém keréktárcsák és az alacsony profilú gumiabroncsok. A felfüggesztés relatíve kemény volt.