Vissza
Ország
Vissza
Autóim
-
Alkatrészek autójához
PEUGEOT Boxer Van (250) gépkocsik: műszaki adatok, verziók és felszereltségek
A Peugeot Boxer 250 furgonok könnyű haszongépjárművek, amelyek gyártása 2006-tól 2014-ig tartott. A Madridi Autószalonon került sor a hivatalos bemutatásukra. Az autók annak köszönhetően váltak népszerűvé, hogy többféle tengelytáv hosszban, tetőmagasságban és ennek megfelelően különböző raktér kapacitással voltak elérhetők. Az online üzletünkből megfizethető áron vásárolhat Peugeot Boxer 250 pótalkatrészeket. Regisztráljon a weboldalunkon, és a felhasználói fiókja opciói révén maximálisan használja ki az általunk nyújtott kedvező ajánlatok előnyeit. A felhasználói fiókjában bármikor átnézheti a rendelési előzményeit, termékeket adhat hozzá kívánság listájához, figyelemmel kísérheti a kiszemelt termékek árának változásait, és egyetlen kattintással vásárolhat is.
A Peugeot Boxer 250 furgonok műszaki jellemzői
A Peugeot Boxer 250 furgonok háromféle tengelytáv hosszúságú változatban voltak elérhetők: 3000 mm, 3450 mm, és 4035 mm. A karosszéria hossza lehetett 4963 mm, 5413 mm, illetve 6363 mm. A szélessége minden esetben 2050 mm volt. A tetőnek a magassága is többféle lehetett: 2254 mm, 2524 mm, és 2764 mm. A raktér térfogata 8-17 m³ közötti volt, az adott változattól függően. A hasmagasság 200 mm-es volt.
Az első felfüggesztés független, MacPherson típusú volt. A hátsó tengelynél laprugós felfüggesztés volt. Az autó mindkét tengelynél féktárcsákkal volt felszerelve; a első tengelynél szellőztetettekkel, a hátsó tengelynél szellőztetés nélküliekkel.
A raktérhez a hátsó kétszárnyú ajtó, és az oldalsó tolóajtók révén lehetett hozzáférni.
Fő változatok
A Peugeot Boxer (2006–2014) furgonok csak dízeles motorokkal voltak elérhetők. Mindegyik változat elsőkerék-meghajtású volt.
Az üzemanyag-hatékonyság terén az egyik legjobb a 2.0 BlueHDI (130 hp) változat volt. Ez közös nyomócsöves közvetlen üzemanyag-befecskendező rendszerű, 4 hengeres 16 szelepes turbófeltöltős motorral volt felszerelve. A motor maximális nyomatéka 350 Nm volt. Ezt 1750-es percenkénti fordulatszámon adta le. Ennek köszönhetően az autó kiváló vonóerővel bírt alacsony sebességnél is, például induláskor vagy emelkedőn felfelé haladáskor. Az üzemanyag fogyasztás egy 1845 kg-os súlyú, 3000 kg-os megengedett legnagyobb jármű-össztömegű furgonhoz képest relatíve alacsony volt. 5.7 liter üzemanyagot fogyasztott városon kívüli használatkor, 6.0 litert kombinált használatkor, és 6.5 litert városban történő használati esetén. Az autó maximális terhelhetősége 1155 kg volt. Ez a változat egy 6 fokozatú manuális sebességváltóval volt felszerelve, amit a megbízhatóság és a hosszú élettartam jellemzett.
A Boxer 250 autók felszereltségi szintjei
A Peugeot Boxer 250 furgon alap felszereltségi szint esetén is el volt látva vezetőoldali légzsákkal, blokkolásgátló fékrendszerrel, halogén fényszórókkal, audio rendszer előkészítéssel, távirányítós központi zárral. Opcionálisan a következők voltak elérhetők: ülésfűtés funkció, fűthető visszapillantó tükrök, fényszórómosók, autóklíma, könnyűfém keréktárcsák, 4 hangszórós MP3 támogatással rendelkező CD lejátszó, kipörgésgátló, gépjármű stabilitás-szabályozó, parkoló szenzorok, valamint fény- és esőérzékelő szenzorok, amelyek a fényszórók és az ablaktörlő lapátok működését szabályozták.